Насърчаване на бизнеса

Насърчаване на бизнеса

Когато сте заети с ежедневните задачи по управлението на малък бизнес, може да е трудно да намерите време или пари за популяризирането му. Какъвто и да е бюджетът ви и колкото и търсен да е продуктът ви, все пак ще трябва да достигнете до нови клиенти и да предизвикате интерес към предложенията си. За щастие има много начини, по които можете да привлечете клиенти, дори и с ограничен бюджет.

  • Представете най-доброто от себе си онлайн

Пренасянето на малкия ви бизнес онлайн е чудесен начин да достигнете до клиентите и да изградите своята марка.

  • Използване на социалните медии

Социалните медии са още един отличен начин за популяризиране на вашия бизнес онлайн и за достигане до повече клиенти. И най-хубавото е, че разходите са сравнително ниски, а потенциалът за печалба е голям. Има много марки, които са отличници в социалните медии. Независимо дали става въпрос за интелигентно писане, вдъхновяващи изображения или кратки информационни видеоклипове, социалните медии предлагат редица възможности за малките предприятия да достигнат до нови клиенти и да поддържат ангажираността на настоящите.

  • Изберете подходящия за вас социален сайт

Няма две платформи за социални медии, които да са насочени към една и съща клиентска база. Например предприятията, които продават на други предприятия, може да получат по-добри резултати от социална медия, фокусирана върху бизнеса. Предприятията, които продават визуално привлекателни продукти на потребителите, може да предпочетат платформа, създадена за споделяне на снимки.

  • Използвайте максимално времето си, като публикувате, когато клиентите ви са онлайн

Експериментирайте с различни часове. Всяка аудитория е различна. Например някои клиенти може да преглеждат социалните медии повече в часовете за пътуване до работа или в обедната почивка.

  • Определете ясни цели и изградете показатели, които да ви помогнат да оцените успеха си

Ако целта ви е да разпространите информация за бизнеса си, тогава 30 000 души да споделят публикациите ви е голям напредък. Ако използвате социалните медии, за да стимулирате продажбите, тогава новите запитвания за вашия продукт, като например "къде мога да го получа?", са показател за ефективност, който наистина има значение.

  • Тествайте, преглеждайте и се учете

Периодично проверявайте кои от публикациите ви са по-успешни. Повечето платформи за социални медии предоставят табло за управление, което показва кои публикации получават най-много преглеждания, харесвания или споделяния. След като идентифицирате успешните модели, изградете теория за причините, поради които те са били успешни - след това тествайте теорията си с повече публикации.

Бъдете себе си: Използвайте индивидуалността на компанията си в социалните медии. Съсредоточете се върху това, което прави бизнеса ви уникален. Автентичността е водеща в социалните мрежи.

  • Използване на интелигентни маркетингови методи

Един от най-добрите начини за популяризиране на вашия бизнес е да предприемете действия, като използвате изпитани маркетингови методи. Ако разполагате с ограничен бюджет, предлагането на безплатни мостри, публикуването на безплатни обяви в уебсайтове на бизнес организации и изпращането на имейли до клиентите ви са чудесни места, от които да започнете. За да започнете да привличате нови клиенти, опитайте тези прости съвети.

  • Предложете сделка

Като предлагате специална сделка, можете да увеличите продажбите, като същевременно запознаете клиентите с определен продукт. Ограничени по време оферти, като например безплатна доставка или 10 % отстъпка за нови клиенти, са чудесни начини да достигнете до нови хора и да увеличите продажбите. Можете да използвате и текущи промоции, като например безплатни мостри, за да привлечете нови клиенти. Предлагането на еднократна отстъпка на клиенти, които се регистрират в списъка ви с имейли, е друг начин да увеличите продажбите и да се свържете с клиентите си.

 

 





Коментирай :

You can use the Markdown syntax to style your comment.